Η πρώην fashion assistant της Vogue Emily Weiss ξεκίνησε το beauty blog Into The Gloss ως ένα δευτερεύον project το 2010, δουλεύοντας σε αυτό γύρω στις 4:00 τα ξημερώματα, πριν ξεκινήσει την καθημερινή της δουλειά. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, το blog έγινε ένα must read, αποκτώντας 10 εκατομμύρια views τον μήνα. Έπειτα από 3 χρόνια με συνεντεύξεις από celebrities και fashionistas σχετικά με τις συνήθειες ομορφιάς τους καθώς και την δοκιμή διαφόρων προϊόντων, η Emily Weiss ανακάλυψε ένα κενό στην αγορά. Προϊόντα τα οποία είναι luxurious, αλλά να είναι οικονομικά και να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά όλοι.
Η άνοδος της Glossier
Το 2014, η Emily ξεκίνησε να προσεγγίζει venture capitalists με ιδέες για επέκταση του blog της. Αυτό περιελάμβανε και την μια e-commerce πλατφόρμα. Εν τέλει, πέτυχε τον στόχο της, και συγκέντρωσε 2 εκατομμύρια δολάρια . Αυτό το ποσό το χρησιμοποίησε για να προσλάβει προσωπικό και να λανσάρει το Glossier.com.
Τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς, η Emily Weiss σύστησε τα πρώτα 4 προϊόντα στο blog της και ανακοίνωσε το ξεκίνημα της Glossier.com. Τα πρώτα προϊόντα ήταν ένα all-purpose balm, ένα mist για το πρόσωπο, ένα sheer και μια ενυδατική κρέμα. Ένα μήνα αργότερα, η Weiss ανακοίνωσε ότι η Glossier απέκτησε 8,4 εκατομμύρια δολάρια σε Series A, βρίσκοντας και άλλους επενδυτές.
Σύμφωνα με την Polina Marinova του The Fortune, η Emily Weiss μετέτρεψε την Glossier σε ένα από τα πιο δημοφιλή brands στον τομέα του beauty. To 2018, η Emily ανακοίνωσε ότι η Glossier συγκέντρωσε επιπλέον 52 εκατομμύρια δολάρια.
Ποιο είναι το net worth της για το 2021;
Εύκολα μπορεί να πει κανείς ότι η Weiss έχει πετύχει πολλά στην καριέρα της. Αν και δεν είναι γνωστά πολλά για την κινητή ή ακίνητη περιουσία της, εκτιμάται ότι το net worth της ανέρχεται σε 10 εκατομμύρια δολάρια μέχρι τον Νοέμβριο του 2021.
Με πληροφορίες από: wealthypersons.com, forbes.com, businessoffashion.com
Διαβάστε ακόμη:
Emma Grede: Η διευθύντρια της εταιρείας της Khloé Kardashian
Mimi Aung: Η project engineer του πρώτου εξωγήινου αεροσκάφους